piątek, 24 lutego 2017

Post Update'owy (Edit)

Cześć z tej strony Rejwi.
Po pierwsze, jak niektórzy mogli zauważyć (chociaż wątpie, bo ten blog jest martwy pod względem aktywnych oraz stałych użytkowników T-T) od kilki dni blog wygląda trochę inaczej. A dokładniej mówiąc, prawa strona portalu. Ta z gadżetami.
Dla tych, którzy są ciekawi co dokładnie się zmieniło poświęcam sekcję poniżej.
=============================
Zmiany:
  • Profil oraz gadżety oddziela teraz napis "Statystki, linki i inne pierdółki".
  • Przy "Łącznej liczbie wyświetleń" obok liczby wyświetla się teraz również wykres.
  • Dodano przyciski subskrypcji RSS.
  • Dodano ankietę (Zapraszam do wypełnienia jej!).
  • Dodano listę oglądniętych przeze mnie anime.
  • Dodano listę przeczytanych przeze mnie mang.
  • 2017-03-03: Zmieniono układ gadżetów
  • 2017-03-03: Dodano czat! Zapraszam!
==============================
Obiecywałem wczoraj przetłumaczyć piosenkę, ale się nie wyrobiłem, więc może pojawi się jutro ;)
Edit: Piosenkę ktoś już przetłumaczył ;-;

Serwus, miłego dnia.
-Rejwi Kun.

1 komentarz:

  1. PS. Byłbym wniebowzięty, gdybyście powiedzieli mi co powinienem przetłumaczyć T-T

    OdpowiedzUsuń