wtorek, 14 lutego 2017

100 subów, nowy filmik i walentynki.

Cześć, z tej strony Rejwi, a to jest post (wow, naprawdę? co ty gadasz rejwi).

--- Po pierwsze: ---
Właśnie wbiłem 100 subskrypcji na moim kanale YouTube! Jeej!
Szczerze to chciałbym to uczcić w jakiś fajny, przyjemny sposób, ale nie ma żadnego pomysłu ;-;
Ciągle czekam aż może coś mnie oświeci (może wy w komentarzach pod blogiem?), ale będę czekał chyba na próżno ;c
W każdym razie na pewno powinno się coś dzisiaj/jutro pojawić z okazji wbicia tej przyjemnej liczby na moim kanale.


--- Po drugie: ---
Pojawił się nowy filmik na kanale! Jeej!
Za dużo się nad nim nie napracowałem, no ale jest, więc oglądajcie. (lol jaki rozkazujący ton)

--- Po trzecie: ---
Mamy dzisiaj walentynki! ...
No... więc... eh. Wszystkiego najlepszego, czy coś?
Nie wiem...,  ja tam nie obchodzę tego święta (z chyba wiadomych powodów ;-;) więc nie za bardzo wiem co powinienem tutaj napisać, ale... miłych walentynek czy cuś.

Poniżej wklejone są kwiaty dla wszystkich pań oraz
mały znicz dla samotnych serc takich jak ja -> [*]
No, więc miłych walentynek i widzimy się w następnym blogu :)
-Rejwi Kun


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz