piątek, 4 listopada 2016

Przyjechały koszulki

Tak jak mówi tytuł - przyjechały koszulki. No, żeby być precyzyjnym - nie przyjechały, lecz mój tata mi je wręczył.
Dlaczego mi je wręczył?
Sprawa prosta.
Otóż mój tata pracuje w ośrodku karnym. Nie, nie jako więzień :v
Jako BHP-owiec. A z racji, że ludzi w tym ośrodku trzeba jakoś odziać, to ośrodek zamawia im koszulki, buty, i tym podobne rzeczy. A jako że czasami koszulek jest więcej niż potrzeba, to mój tata bierze je ze sobą.
I w ten właśnie sposób dostaliśmy nowe koszulki. Może nie są najlepsze na świecie - mają wzór "plain' - zero wzorów, nadruków i innych dupereli, jest to po prostu koszulka.
A wiecie czemu tak się cieszę z tych nowych koszulek? Bo tym razem dostałem nowy kolor - ciemnozielony. Naprawdę odświeżające, tym bardziej, że jak dotąd moja szafa wyglądała mniej więcej tak - 10 oczojebny pomarańczowych koszulek, jedna czerwona, 1 zielona, 1 żółta i z 3 czarne.
Przy czym w większości wypadków wszystkie poza pomarańczowymi gdzieś się zapodziewają
W ten właśnie sposób na przykład przez ostatnie dwa tygodnie, dzień w dzień, 14 dni codziennie miałem na sobie koszulki o kolorze pomarańczowym xD
Mam nadzieję, że zielony trochę odświeży moją szafę. Tym bardziej, że mamy zimę i trochę głupio chodzić z takimi oczojebnymi koszulkami, tym bardziej że moje bluzy są kolorów ciemnych. Trochę dziwny kontrast.

I jeszcze jedna rzecz - koszulki które dzisiaj dostałem są od innej firmy co zawsze i mają trochę inną tkaninę. Jestem ciekaw jak będzie się je nosić. Może napiszę jakieś swojego wrażenia z noszenia ich (może jakaś recenzja? xD)

Taki kolor mają mniej więcej koszulki, chociaż można by powiedzieć, że są bardziej ciemne.
W OGÓLE WTF. CZEMU ZAMIAST ODRABIAĆ PRACĘ DOMOWĄ TO K#RWA MARNUJĘ CZAS ŻEBY PISAĆ O KOSZULKACH? X.X ヽ(`Д´)ノ

DZIŚ BEZ GIFA,
ŻEGNAM
                        -REJWI KUN

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o koszulki to najważniejsza jest tkanina z jakiej są wykonane. Wysokiej jakości materiał do wydruku oferuje https://ctnbee.com/pl

    OdpowiedzUsuń