wtorek, 8 listopada 2016

Problemy prywatne

Cześć, z tej strony Rejwi.
Jak widzicie po tytule postu mam - można by powiedzieć - lekkie problemu domowe. Z tego powodu do maks. końca tego miesiąca filmy mogą pojawiać się trochę rzadziej niż zazwyczaj ostatnio
(a już zaczynałem wyrabiać sobie fajny rytm wydawania nowych tłumaczeń (〒▽〒)).

Nie mam oraz prawdopodobnie nie będę za bardzo miał czasu ani możliwości, żeby móc robić researching nowych filmów do tłumaczenia, więc bardzo prosiłbym o pisanie pomysłów/requestów na tłumaczenia pod tym postem lub pod moimi filmami.
Bardzo by mi to pomogło! (´∀`)

W każdym razie mam nadzieję, że będę mógł prędko wrócić do regularnego wstawiania filmów. Oczywiście będę próbował przynajmniej kontynuować bloga.

Pisał Rejwi
Miłego dnia (〜 ̄△ ̄)〜

//Post został prawdopodobnie przypięty, więc po nowe posty scrolluj na dół :v

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz