niedziela, 26 czerwca 2016

Dużo filmów (wow, aż dwa) i parę zmian (wow, to on się zmienia?).

Hej. W tym tygodniu na moim kanale pojawiły się aż dwa materiały (wow, aż dwa materiały).
Jedna to piosenka od voice aktorki Midori Gurin z Yandere Simulator "YANDEREDEV YANDEREDEV!!!" (wow, coś innego niż Undertale lub FNAF). Drugi film to trailer dotyczący anime Danganronpa 3 (wow, nie piosenka... czekaj czy on właśnie przetłumaczył coś innego niż piosenkę?).

A jak już jesteśmy przy anime, to chyba zacznę pisać mini-recenzje odcinków anime, które wychodzą tego lata. A tego lata wychodzi parę fajnych tytułów (ja wypatrzyłem sobie już 5 tytułów, które na pewno będę oglądać regularnie. Resztę obcykam jak już wyjdą pierwsze odcinki).
Cóż, mam teraz dość czasu, więc chyba mogę sobie na to wszystko pozwolić. Oprócz recenzji i poleceń anime oczekujcie również tłumaczeń. Spróbuję się nie opierdalać w te wakacje c:

A właśnie, zmieniłem logo strony. Dopisałem tam również "gry" zaraz obok anime i tłumaczeń, bo szczerze mam parę własnoręcznie stworzonych gier (i to nie takich prostych z pokroju Scratcha :v), ale jakoś nie mam nigdy czasu żeby je tutaj zapostować.

Tutaj macie videa:



Dzięki za to, że jesteście. Trzymajcie się! c:
~Rejwi Kun

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz